Alla inlägg under februari 2013

Av Linn - 19 februari 2013 19:23

Igår fick jag nya bilder på primrose:) så hon är helt klar och jag ska bara sätta in pengarna på kontot:)

Av Linn - 16 februari 2013 10:34

Jag fick en reuqest om jag kunde ladda upp nya bilder på Jacob:)
Lilla sötnosen <3

Av Linn - 14 februari 2013 23:23

Jag ger er min länk till min videofy.me så kan ni kolla på mina videos. Jag har gjort det en gång förut men den funkade inte:( så nu får ni den "riktiga":D
http://www.videofy.me/qe9q6m8s
Vill ni se något speciellt så kan ni bara kommentera så fixar jag det^________^

Av Linn - 14 februari 2013 09:13

Glad alla <3's dag!
Jag hoppas ni kommer fira den med era nära och kära och ha det riktigt mysigt<3
Jag vill också säga att Primrose kommer komma om ungefär 1,5 vecka<3

Av Linn - 13 februari 2013 11:33

Jag har fått en request från en tjej och hon undrade om jag kunde göra en video om alla mina reborns men eftersom jag inte kan ladda upp videos så visar jag med bilder:)

Först har vi Jacob då.
Han kommer från bradford och är 56 cm lång väger ungefär 2 kilo och hans kit-namn är Emily av Linda webb.
Hans hela namn är Jacob Collin Pj och tilltalsnamnet är då Jacob. Och namnet Jacob kommer i från twilight sagan<3

Sedan har vi prim <3
Hon är 52 cm väger 2,6 kilo och hennes kit är Maya av Linda murray. Det är Anna Pz reborn nursery som rebornar henne:) och hon heter Maya prim rose och hennes namn är såklart från the hunger games:)

Av Linn - 3 februari 2013 17:48

Jag har gjort en alla hjärtans dag fotografering men eftersom jag inte är hemma och troligtvis inte har med mig Jacob och prim rose har inte kommit så lägger jag upp fotoshooten nu :)
Så glad alla <3's dag i förskott<3
(Slänger in kitet på primrose<3)

Av Linn - 3 februari 2013 17:47

Jag har gjort en alla hjärtans dag fotografering men eftersom jag inte är hemma och troligtvis inte har med mig Jacob och prim rose har inte kommit så lägger jag upp fotoshooten nu :)
Så glad alla <3's dag i förskott<3
(Slänger in kitet på primrose<3)

Av Linn - 3 februari 2013 17:47

Jag har gjort en alla hjärtans dag fotografering men eftersom jag inte är hemma och troligtvis inte har med mig Jacob och prim rose har inte kommit så lägger jag upp fotoshooten nu :)
Så glad alla <3's dag i förskott<3
(Slänger in kitet på primrose<3)

Presentation

Linn heter jag och denna bloggen handlar om mina reborns primrose och Jacob
Och detta är min HOBBY :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards